GuitarCrazyGirl

Helló Mindenkinek! Én Bianka vagyok, ennek a honlapnak az úgymond “vezetője”. Kisebb-nagyobb segítséggel sikerült összerakni ezt a honlapot, és remélem nektek is tetszik majd! A menüpontban információkat találhatsz, mi a célom a blogozással és hogy miért is kezdtem el. A vagyis-Tégy Jót! menüpontban pedig az általam és a barátnőm által indított kezdeményezésünkről *olvashatsz, amivel segíteni próbálunk a környezetünkben lévő embereknek, időseknek/gyerekeknek. A menüpontban pedig többet tudhadsz rólam és az életemről. Gyertek velem ti is erre az utazásra!! :)))) Garantálom hogy érdekes és talán még vicces dolgokban lesz részünk!

Vissza..

2009.12.19. 23:48 - GuitarCrazyGirl

Sziasztok!

Tudom, már vagy két hónapja(vagy több) nem írtam a blogba, BOCSÁNAT hogy csak így hirtelen eltűntem, de valamiért nem volt kedvem és túl sok időm írni.

Rengeteg minden történt.. Suli,házik,barátok,fiúk,család,zene...

Hol is kezdjem...

Mondjuk a barátoknál. Szerencsére lettek barátaim, de még mindig nem találtam olyan igazi barátnőt, kivéve ugye aki a régi sulimból van-vele még mindig tartom a kapcsoltatot, renegeteget beszélünk Facebook-on és MSN-en, nagyon jól elvagyunk még mindig.Épp azt beszéljük, hogy mikor találkozzunk, most hogy elkezdődött a téli szünet.

Visszatérve az új barátokra, az oszályomból szereztem néhányat, remélem a többiek közül is kezd majd kialakulóban lenni, a tesóm osztályából pedig szintén vanak lányok akiket sikerült megismernem...

Rengeteg házim van, sokkal több mint a bátyjámnak, de hát ez van. Legalább fejlesztem az angol tudásomat, és az eszemet is. Úgyhogy próbálom a legjobbat nyújtani, reméljük lesz eredménye is. A szüleim dícsérnek, hogy már milyen jól megy az angol és hogy milyen sokat tudok, de persze még mindig van hova fejlődnöm.

Csütörtökön volt az utolsó nap a suliban, 1/2  2-ig tartott, nem 3/4  4-ig mint általában. Aznap sok minden történt, ajándékozás, karácsonyi kártyák osztogatása(itt az angoloknál ez nagyon divat, hogy karácsonyi kis kártyákat adnak az ismerőseiknek.Én 40 db-ot csináltam, osztálytársaimnak,évfolyamtársaimnak és kedvenc tanáraimnak).

Van 2 tantárgy, amit megkedveltem, a Művészet(Rajz/Technika, kinek mi..) és a Francia. Ebben a két tantárgyban érzem jónak magam, és ez az a kettő amit a legjobban szeretek csináli, a többi vagy nehéz, vagy unalmas, vagy még nem értettem meg a lényegét. Ilyen például a Fizika, Földrajz, Történelem, Hittan.. Ja és persze az angol nyelvtan.-Ez utóbbit inkább a tanár miatt nem szeretem. A többi pedig nehéz. a Fizikát azért tartom unalmasnak, mert nem nagyon értem, de remélem ez meg fog változni. Hál Istennek a legutóbbi dolgozatom, 4a lett(itt 1 a, b, c-től , 6 a,b, c-ig van. A 'c', a bizonyos számban lévő legalacsonyabb, és az 'a' pedig a legmagasabb. Nekem 4a lett, tehát az már majdnem 5c , és ez szerintem nagyon jó az azelöttihez képest) úgyhogy ennek nagyon örültem.

 

Nagy örömömre, ide is elért a tél, és a hóesés. Nagyon nagy hó van, én tökre élvezem, bár a szüleimnek elég nehéz a közlekedés a csúszós utakon, téli kerék pedig itt nincs, mivel ritkán esik a hó.-Kivéve ezt és a tavalyi telet. Szóval most havas napjaink vannak.

Már nagyon várom a Karácsonyt, bár még van egy pár ajándék amit meg kellene vennem.Csak anyukámnak találtam eddig egy -szerintem nagyon klassz- ajándékot... Majd elmondom, hol és hogyan, miután már megkapta és elmondta hogy hogy tetszik-e..(Remélem jó lesz!);)

 

Azthiszem, most már megyek aludni, elég későre jár.

Szép Álmokat Mindenkinek!!

 

UI: Ti néztétek a Csillag Születiket?? ÉN IGEN!! NAGYON SZÉP BEFEJEZÉSE VOLT AZ ÉVNEK,NEM??!!! És a két kedvencemet megint láthattam, Brasch Bencét és Horváth Tamást.
MINDENKI SZUPER VOLT, GARTULÁLOK ISTVÁNNAK, A Csillag Születik NYERTESÉNEK!!!!!!

 

xo

Bianka

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bbia.blog.hu/api/trackback/id/tr121610097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
  • Sablon: Blog.hu
    Design: Ventoos [E-mail]


  • süti beállítások módosítása