GuitarCrazyGirl

Helló Mindenkinek! Én Bianka vagyok, ennek a honlapnak az úgymond “vezetője”. Kisebb-nagyobb segítséggel sikerült összerakni ezt a honlapot, és remélem nektek is tetszik majd! A menüpontban információkat találhatsz, mi a célom a blogozással és hogy miért is kezdtem el. A vagyis-Tégy Jót! menüpontban pedig az általam és a barátnőm által indított kezdeményezésünkről *olvashatsz, amivel segíteni próbálunk a környezetünkben lévő embereknek, időseknek/gyerekeknek. A menüpontban pedig többet tudhadsz rólam és az életemről. Gyertek velem ti is erre az utazásra!! :)))) Garantálom hogy érdekes és talán még vicces dolgokban lesz részünk!

Huhhh :P

2009.10.07. 20:21 - GuitarCrazyGirl

Hurrá!! Végre meg volt az első napom/unk  a gimiben.

Végülis, minden új suliban az első nap úgyanaz: földönkívülinek érzed magad az új bolygón. Én is így voltam vele az első pillanatokban, de aztán megbarátkoztam a gondolattal, hogy az lesz a sulim egy jó pár évig.
Szerencsére a lányok jófejek, segítettek és barátkoztak velem, mintha már egy jó ideje ismernénk egymást, és tényleg úgy érzetem már az első napon, hogy ismerem őket, olyan hosszú volt ez a mai nap. De ezt lekopogom... :P

A tesómmal külön osztályba járunk, ami először elég fura volt, mert általábgan egybe vagyunk, és ha az egyikünk nem tudja ezt-vagy-azt a másik megmondja. Például általában a tesóm nem nagyon írja fel a házit,... na jó felírja, de inkább megkérdezi tőlem, én pedig néha háziírás közben odakukkantottam az övéjére, ha épp nem értettem a matekot vagy ilyesmi.


A suli egyáltalán nem nagy, csak 3OO tanuló van, és azért írtam hogy CSAK, mert a barátnőm sulijába, 1 évfolyamban van 1O osztály, és összesen 5 évfolyam van, szóval az a suli, hát nem semmi. NAGYON NAGY, a bnőm sokszor már el is veszett.!.!.

 

Na jó így nagyjából ennyi, most mennem kell.

 

Pussz,

xxx

BB,GCG

A bejegyzés trackback címe:

https://bbia.blog.hu/api/trackback/id/tr671434921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rozi54 2009.10.08. 08:19:46

jeeeeee!!
Nagyon boldog vagyok,hogy jól éreztétek magatokat a suliban!!! mamma mia

rozi54 2009.10.09. 07:22:00

Örülök ,hogy jól telt az első napotok /és remélem majd a többi is/az iskolában.
Biztosan nagyon fúrcsa,hogy a Bálinttal nem egy osztályba jártok,de ezt is meg lehet aszokni.
MOSOLYOGJ SOKAT,TUDOD?
PUSZI:MAMMA MIA
  • Sablon: Blog.hu
    Design: Ventoos [E-mail]


  • süti beállítások módosítása