GuitarCrazyGirl

Helló Mindenkinek! Én Bianka vagyok, ennek a honlapnak az úgymond “vezetője”. Kisebb-nagyobb segítséggel sikerült összerakni ezt a honlapot, és remélem nektek is tetszik majd! A menüpontban információkat találhatsz, mi a célom a blogozással és hogy miért is kezdtem el. A vagyis-Tégy Jót! menüpontban pedig az általam és a barátnőm által indított kezdeményezésünkről *olvashatsz, amivel segíteni próbálunk a környezetünkben lévő embereknek, időseknek/gyerekeknek. A menüpontban pedig többet tudhadsz rólam és az életemről. Gyertek velem ti is erre az utazásra!! :)))) Garantálom hogy érdekes és talán még vicces dolgokban lesz részünk!

HOLNAP a NAGY NAP!!??

2009.10.06. 19:09 - GuitarCrazyGirl

Már CSAK 13 és fél óra reggelig, vagyis az első napomig a suliban. xD

Be kell vallanom, kicsit ideges vagyok de úgyanakkor izgatott is. De megígértem magamnak hogy laza leszek és összeszedem a tudásomat, KÉSZEN a Gimire!! :)))

Ti is legyetek velem! ;) Vagyis elég ha csak szorítotok, az mindig jól jön!!


Már megvettük az egyenruhát, és hát szó-mi-szó.... hogyismondjam..divatbemutatón jobb ha nem lépek fel vele!:P Nem mintha ronda lenne vagy ilyesmi, csak nem éppen a legjobban áll nekem a sulis zakó. :D

A lányoknak nem kell nyakkendő, csak a fiúknak, bár én szerettem hordani az előző suliban, legalább valami feldobta a fehér inget, és a szürke nacit.

 

Ma keltem utoljára 9-kor, pedig direkt beállítottam a csörgőmet 7:30-ra hogy megszokjam a korán kelést, dehát nem sikerült, mivel tegnap éjfélkor sikerült elaludnom, annyira meleg van este itt, hogy 2 órán keresztül csak forgolódtam, na de hadjuk ezt. '-'

 

Azthiszem így nagyjából ennyi.

További szép napot, itt már úgysem lesz az, egész nap esett az eső!!!  (:

xoxo

BB, GuitarcrazyGirl

               Bianka

A bejegyzés trackback címe:

https://bbia.blog.hu/api/trackback/id/tr311432390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
  • Sablon: Blog.hu
    Design: Ventoos [E-mail]


  • süti beállítások módosítása