GuitarCrazyGirl

Helló Mindenkinek! Én Bianka vagyok, ennek a honlapnak az úgymond “vezetője”. Kisebb-nagyobb segítséggel sikerült összerakni ezt a honlapot, és remélem nektek is tetszik majd! A menüpontban információkat találhatsz, mi a célom a blogozással és hogy miért is kezdtem el. A vagyis-Tégy Jót! menüpontban pedig az általam és a barátnőm által indított kezdeményezésünkről *olvashatsz, amivel segíteni próbálunk a környezetünkben lévő embereknek, időseknek/gyerekeknek. A menüpontban pedig többet tudhadsz rólam és az életemről. Gyertek velem ti is erre az utazásra!! :)))) Garantálom hogy érdekes és talán még vicces dolgokban lesz részünk!

Helló, újra itt!

2009.08.23. 11:02 - GuitarCrazyGirl

Címkék: nyár

Sziatsztok,

Tudom, elég hosszú szünetet tartottam, de nagyon sok minden történt a nyári szünet alatt, nem is tudom hogy fogalmazzam össze, mert képes lennék órákig itt ülni. De mielőtt elkezdem, még zeretnék valamiről gyorsan írni.

Egyik ismerősömnek megszűnt a blogja, nem tudom ovlastátok-e, én is elgondolkodtam ezen, de aztán rájöttem hogy akit érdekel olvassa, akit nem, az NE!(azért remélem olvassátok ;D)

Nos, a nyári szünet NAGYON jól telt!!! Anyával jöttünk ki, 1 hétig itt volt, aztán ő visszament, addig a mamámnál voltam/tunk, 5 teljes hétig, és apa ma jön, 1 hétre, aztán mindannyian megyünk vissza.

Míg a mamámnál nyaraltunk, rengeteg helyen voltunk, jó sok vicc, nevetés és nagy mókákban volt részünk. Voltunk strandon, kirándulni, koncerteken, ismerősöknél, családtagoknál, barátoknál, szülinapi buliba, moziba, extrémparkba stb.. Minden napra jutott valami. Nagyon sokat nevettünk, a humor mindig ott volt! =P

Most még 1 hetet töltünk itt, és vissza aztán megyünk kishazánkból, nagyhazánkba, szomorúan de mégis izgatottan, MIVEL, elköltözünk egy szép helyre, ahova majd gimibe is fogunk járni! Igen, gimnáziumba, már el is jött az az idő..emlékszem mikor még azt írtam az első vagy második blogbejegyzésembe, hogy a suliba sikerült beilleszkednünk, meg lettek barátaink... Hát igen.Rengeteg minden történt, és sokkal gyorsabban eltelt, mint azt gondoltam volna.

Most új suliba megyünk, új barátok, új környezet, kíváncsian várom! :)) SZORÍTSATOK! xP

Sokminden meg fog most változni, a 2 legjobb angol barátnőmmel mindahárman külön suliba fogunk járni, de megbeszéltük hogy tartani fogjuk a kapcsolatot és amilyen gyakran csak tudunk, találkozunk. Ők voltak az első barátnőim itt és ők is lesznek azok, mindig.

Azthiszem most ennyi elég is, amint tudok, jelentkezek ismét! ;)

Remélem a ti nyaratok is jól telt, Készüljetek, SULI!!! Fel a fejjel! =}

x

BB, GuitarCrazyGirl

       Bianka

A bejegyzés trackback címe:

https://bbia.blog.hu/api/trackback/id/tr51332323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
  • Sablon: Blog.hu
    Design: Ventoos [E-mail]


  • süti beállítások módosítása