GuitarCrazyGirl

Helló Mindenkinek! Én Bianka vagyok, ennek a honlapnak az úgymond “vezetője”. Kisebb-nagyobb segítséggel sikerült összerakni ezt a honlapot, és remélem nektek is tetszik majd! A menüpontban információkat találhatsz, mi a célom a blogozással és hogy miért is kezdtem el. A vagyis-Tégy Jót! menüpontban pedig az általam és a barátnőm által indított kezdeményezésünkről *olvashatsz, amivel segíteni próbálunk a környezetünkben lévő embereknek, időseknek/gyerekeknek. A menüpontban pedig többet tudhadsz rólam és az életemről. Gyertek velem ti is erre az utazásra!! :)))) Garantálom hogy érdekes és talán még vicces dolgokban lesz részünk!

Sokminden

2009.07.17. 20:13 - GuitarCrazyGirl

Halllhóó,

Amik történtek velem az elmúlt pár napban.

Először is, csütörtökön Suli Disco volt és BBQ(Barbecue).Annyira szuper volt, hogy nem is tudom leírni.. :D Volt suli az nap,utána haza jöttem és vissza a suliba, 5-re. Nagyon nagy buli volt. Volt DJ és egy táncos csaj, aki egész végig ˝ropta˝... :P Volt Karaokee, a lányok királyak voltak, a fiúk..hát...-csak ordítottak a mikrofonba, a lányok inkább hangosan énekeltek..persze én is a barátnőimmel :D Aztán volt egy verseny, a legjobb rocker csaj és fiú(arról még nem töltöttem fel képeket, mindend a maga idejében :)). 3 lányt választottak ki, kaptak egy ˝plüss˝/párna gitárt xD és egy szemcsit, meg egy rózsaszín parókát, a fiúk pedig másik szemcsit+fekete raszta hajú parókát!! :P Nagyon tuttiii volt!:D A végén a tömeg örjöngése szavazott, ki a legjobb rocker !!!( Nálunk egy évvel fiatalabbak is ott voltak, mert közülük is megy el valaki a suliból, nem csak mi, a gimibe...), és sajna közülük lett a nyertes..bleee .. =) mondjuk attól még úgyanúgy jól éreztem magam, elvégre ez csak egy ksi játék volt.

Aztán már a végére egyre jobban kezdtem bele jönni a buliba, annyira őrültek voltunk a lányokkal, hogy az már kész.. :-P Ugráltunk és énekeltünk ezerrel, a végén kértünk a DJ-től egy dalt a Jonas Brothers-től.A Camp Rock-ból, a 'We Rock' volt!Utánoztuk a táncos csajszit(felnőtt volt ám, de nem néni :P)és a végére már izzatunk mint a..lovak?! Még ettünk fincsi kaját és hát hazamentünk... :D Így nagyjából ennyi :D Sajna épp az előbb próbáltam felrakni képet, de nem engedi... :( na majd utánajárok az ügynek...

Amúgy itt egy jó kis vicces videó, ha éhes vagy, és kiakarsz próbálni egy híres angol gyors kaját, próbáld ki a Pancake-t.Én nem nagyon szeretem, de sokan igen, főleg az angolok.Sziruppal is eheted, vagy amivel jól esik.Itt egy videó róla, bár elég idióta ez a fiú, de szerintem vicces, sok videója van, amin jókat lehet nevetni:(ANGOL): https://www.youtube.com/watch?v=NrVnx2s4UtU&feature=fvw

Azt modja idétlenül, hogy megtanítja, hogyan készítsük ez a Pancake-t, mert ezt könnyű és gyors megcsinál...stb..aztán hülyül, beveri a fejét a mikróba és...de inkább nézzétek meg!!! FLOUNDER!!!!!!!lol!!!!! :D :P xD :D:P 

Itt egy másik, ami nem kajás, hanem gitáros.Ha ismeritek a Guitar Hero-t(Gitár Hős, ez egy játék)akkor nézzétek meg:(Ő aztán érti a dolgát...WOW!!Ő szintén úgyanaz a fiú.)https://www.youtube.com/watch?v=FpSbuc6EEFI&feature=channel

U.I.: MÁR NAGYON VÁROM A JÖVŐ HETET, MEGYÜNK HÉTFŐN A BARÁTAINKKAL A LEGOLAND-BE, SZERDÁN PEDIG IRÁNY MAGYARORSZÁG!!!!!YEEE!!!!!!!:P

JA ÉS MA VOLTAM A BARÁTNŐMMEL A SULINK MELLETTI PARKBAN, FELVETTÜNK EGY VIDEÓT, MERT VAN EGY JB(<---rövidítve.)(KEDVENC BANDÁNK)VIDEÓT, AMIT MAJD FELSZERETNÉNK RAKNI YOUTUBE-RA, ÉS MEGNYERNI A NYEREMÉNYT, MÁR ELÉG KICSI AZ ESÉLY, DE REMÉNY HAL MEG UTOLJÁRA, VAGY VALAMI ILYESMI...REMÉLEM SIKERÜL ARRÓL IS FELRAKNI IDE VIDIT, DE NEM IGÉREK SEMMIT..

PUSZA,

XXX

BB,GCG&DCG<---GUITARCRAZYGIRL&DRUMCRAZYGIRL(ÉN+BNŐM)

A bejegyzés trackback címe:

https://bbia.blog.hu/api/trackback/id/tr861252081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
  • Sablon: Blog.hu
    Design: Ventoos [E-mail]


  • süti beállítások módosítása