GuitarCrazyGirl

Helló Mindenkinek! Én Bianka vagyok, ennek a honlapnak az úgymond “vezetője”. Kisebb-nagyobb segítséggel sikerült összerakni ezt a honlapot, és remélem nektek is tetszik majd! A menüpontban információkat találhatsz, mi a célom a blogozással és hogy miért is kezdtem el. A vagyis-Tégy Jót! menüpontban pedig az általam és a barátnőm által indított kezdeményezésünkről *olvashatsz, amivel segíteni próbálunk a környezetünkben lévő embereknek, időseknek/gyerekeknek. A menüpontban pedig többet tudhadsz rólam és az életemről. Gyertek velem ti is erre az utazásra!! :)))) Garantálom hogy érdekes és talán még vicces dolgokban lesz részünk!

Előadásunkról

2009.07.15. 21:07 - GuitarCrazyGirl

Hali,

A tegnapi előadársunkról fogok írni.

Igazából túl sok minden szerintem már nem kell leírnom, mert már írtam, hogy-s-mint lesz.

Igazából elég fáradt voltam, inkább a szemem, mert volt fényvilágítás és elkezdett a szemem könnyezni,de élveztem a műsort.Jó sok szülő eljött meg kis gyerekek is(tesók, barátok stb).

Az előadáson minden jól ment, voltak a háttérben képek a franciai kirándulásról, mint azt az előző bejegyzésben olvashattátok, és van egy kép, amikor alszok a buszban, OLYAN KÍNOS.Nem mintha hülyén aludni, nem is lehet szerintem úgy, de ahogy nekidőlök az ablaknak, hajam össz-vissza...xD :P De végülis a többiekről is vannak vicces képek...Ja, de lehet hogy tévedtem: LEHET hülye pózban aludni, az egyik osztálytársam úgy aludt, hogy csípőretette a kezét és elfordította a fejét, hát... nagyot nevettünk !! =)

A végén megint még nevetgéltünk párszor, az igazgató mondott néhány szót a tanároknak, meg átadtunk virágot nekik, aztán visszamentünk az egyik terembe, ahol ettünk-ittunk-beszélgettünk, aztán hazamentünk...zzzzzzz....... aludni..

Bocsi, ha rövid voltam, de most nincs annyira kedvem sokat írni...

U.I.: Képeket ha tudok, felrakok!!!

BB, GCG

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bbia.blog.hu/api/trackback/id/tr861248210

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
  • Sablon: Blog.hu
    Design: Ventoos [E-mail]


  • süti beállítások módosítása