GuitarCrazyGirl

Helló Mindenkinek! Én Bianka vagyok, ennek a honlapnak az úgymond “vezetője”. Kisebb-nagyobb segítséggel sikerült összerakni ezt a honlapot, és remélem nektek is tetszik majd! A menüpontban információkat találhatsz, mi a célom a blogozással és hogy miért is kezdtem el. A vagyis-Tégy Jót! menüpontban pedig az általam és a barátnőm által indított kezdeményezésünkről *olvashatsz, amivel segíteni próbálunk a környezetünkben lévő embereknek, időseknek/gyerekeknek. A menüpontban pedig többet tudhadsz rólam és az életemről. Gyertek velem ti is erre az utazásra!! :)))) Garantálom hogy érdekes és talán még vicces dolgokban lesz részünk!

Piknik

2009.07.12. 22:12 - GuitarCrazyGirl

SZIAsztok,

Ma voltam a familimmel piknikezni, meg akik még a Magyar Suliba járnak. Sokan nem jöttek el, gondolom mert nem volt az elején valami jó idő(délelőtt), fújt a szél, de aztán már kisütött a nap, bár a szél maradt.

Sportversenyek voltak: ilyen ugra-bugra torna, ugrálókötelezés, foci. Mindegyikben részt vettem, nyertem is érmet, bár a foci kifárasztott rendesen és sajna nem lőttem gólt, a biztos már, hogy nem leszek focista. :P Ugrálókötelezésbe csak második lettem, mert rögtön foci után kezdtem és 3 lehetőségem volt, tehát ha megakadok egyszer, akkor még kettő lehetőségem maradt, én meg 70 után elbuktam, pedig a suliban 380 sikerült. :D Egy kis lány nyerte meg, ő ügyesebb volt. :)

Így kb ennyi lenne az összefoglaló a mai napról.

Ja még annyi, hogy bizonyítván osztás is volt, amit a Magyar Suliba elértünk.

Az enyémről annyit, hogy: Meg se kottyant, számítottam rá.

Csak vicceltem :D Örülök neki amit kaptam =) Na jó azért nem szálltam ám el... huss... :P

X

BB, GCG

A bejegyzés trackback címe:

https://bbia.blog.hu/api/trackback/id/tr231242529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
  • Sablon: Blog.hu
    Design: Ventoos [E-mail]


  • süti beállítások módosítása