GuitarCrazyGirl

Helló Mindenkinek! Én Bianka vagyok, ennek a honlapnak az úgymond “vezetője”. Kisebb-nagyobb segítséggel sikerült összerakni ezt a honlapot, és remélem nektek is tetszik majd! A menüpontban információkat találhatsz, mi a célom a blogozással és hogy miért is kezdtem el. A vagyis-Tégy Jót! menüpontban pedig az általam és a barátnőm által indított kezdeményezésünkről *olvashatsz, amivel segíteni próbálunk a környezetünkben lévő embereknek, időseknek/gyerekeknek. A menüpontban pedig többet tudhadsz rólam és az életemről. Gyertek velem ti is erre az utazásra!! :)))) Garantálom hogy érdekes és talán még vicces dolgokban lesz részünk!

Franciaországi Kirándulás 09/07/02

2009.07.03. 13:25 - GuitarCrazyGirl

 

Mint azt tudjátok, tegnap Franciaországban voltunk kirándulni az osztályommal.Rengeteg minden történt, úgyhogy el is kezdem a beszámolót:

Reggel/Hajnal 4-kor keltünk, nagy fáradtan, de úgyanakkor izgatottan is.

...

A buszon próbáltam aludni, de senki sem tette ezt, mindenkinek csak járt a szája, ami érthető mert külföldre mentünk, a tengerhez, úgyhogy csatlakoztam a mókához.Rengeteget fényképeztünk, beszélgettünk, ittunk-ettünk, szórakoztunk.

Útközben megálttunk reggelizni egy kajáldában, de akkor már Franciaországba voltunk...Egyszer oda felé úgy mentünk, hogy mi a buszba voltunk, és a busz pedig egy nagy vízalatti vonat szerűségben volt, még nem is voltam ilyenbe.Nem azok voltak az utazás legjobb pillanatai, mert ki kellett jönnünk a buszból, egyre melegebb lett, a fülünk bedugult, mivel a víz alatt mentünk és elég kicsi helyünk volt...Szóval álltunk, vártunk aztán végre vissza ülhettünk a buszba és indultunk tovább...Később bementünk egy boltba, ebédet venni.Egyszerű bolt volt, kivéve néhány ételt.Mint azt sokan tudják, a franciai sajtok elég híresek, bár én nem vagyok olyan ˝sajtimádó˝ személyiség, szendivcsbe megeszem de amúgy 'Köszi, nem'..mégis vettünk, mert a csoportban néhányan szeretik, sőt, a tanár egyenesen odáig van a francia sajtokért.Szóval a sajt téma meg volt, utána még vettünk bagettet, paradicsomot :), uborkát, chipset, csirkehúst, italt, fánkot stb..

 

Mikor megérkeztünk, 10 óra körül lehetett és már nagyon meleg volt.Szóval gyors névsorolvasás és csoport beállás után ˝nyakunkba˝ vehettük a kis várost/falut Bolougne-t(ejtsd:Bolojn).Mentünk, mentünk, és igaz, majd meg sültünk, de a vásárlás nem maradhatott el. =) Vettünk szuveníreket,(abból a pénzből, amit a tanároknak kellett adni, mindenkinek úgyanannyit kellett adni, és a csoportban lévő személyek pénzéből összeadva vettek/vettünk ételt ebédre, de még sok pénzünk maradt, mivel a boltba elég olcsók voltak a kaják, már amelyik.)bár a többiek mindenféle, már bocsánat, hogy ezt mondom, de komolyan, kacatokat vettek, mivel azokat itt Angliában is meg lehet őket venni, pl: $ nyaklánc, gyűrű, sapi, szemcsi .. a fiúk egyenesen megőrültek ezekért a csíkos szemcsikért, amik olyanok, hogy rácsok vannak a szemüvegen.Az ofőnökünk vett egy Micheal Jackson-os sapit, meg egy szemcsit, mivel nagyon szerette Jacko-t, és tényleg úgy nézett ki, mint Ő. ++++Micheal++++R.I.P.++++Jackson++++

Én vettem magamnak 3 karkötőt, a bnőim is maguknak az egyikből úgyanolyat, barátság jelképeként, meg én még 3 képeslapot, a többit későbbre tartogattam.A lányok közül sokan vettek, francia sapikat is, ami elég furin állt rajtuk, de jó buli volt abba járkálni és 'Bon Jour'-ozni !!:D Itt is egy kép a sapiról:

<---

Én nem vettem, tartalékoltam a magam MONEY-át, ami nem gyakori :D Mármint jó elkölteni, főleg külföldön, de nem haltam meg, enélkül a sapi nélkül. :)

 

 

A shoppingolás után mentünk a tengerpartra, és már sült csirkék voltunk, olyan meleg volt, és elég sokat gyalogoltunk.Sajnos, az egyik fiúnak nem ez lehetett élete legjobb kirándulása, mivel szegénynek valami történt az egyik lábával, és alig bírt menni, úgy fájt neki, és ez az egész kirándulás alatt volt, és tényleg nagyon sajnálta őt mindenki, mivel Franciaországba voltunk, jó idő volt, jó kedv és nem tudta élvezni, mint a többiek. :S :-( :S

Miután leértünk a partra, ami mellesleg homokos tengerpart volt, nagy nehezen megkűzdöttünk a homokkal, elég nehéz volt úgy közlekedni, biztos hülyének néztek minket a franciál.xD

A tengerbe nem nagyon mentünk bele, csak térdig, de nekem az épp elég volt, mert nagyon hideg volt a víz...

Később elmentünk ebédelni a parthoz, egy füves parkba, jól bekajáltunk, én egy egész doboz paradicsomot megettem, mivel imádom :P !!!!!!! Még sok mindent csináltunk, de azt már nem írom le, mert rengeteg idő lenne, így is már sokat írtam.

A végefelé egy osztálytársunk közt, aki nem kicsit nagyszájú és... kicsit összebalhézott egy francia 18 év körüli fiúval, aki nem tudom hogy véletlenül, vagy direkt, megrúgta 2× egy lány fejét focilabdával, erre az osztálytársunk, elrúgta a labdát, mire a francia fiú meglökte őt, a másik vissza, aztán jött a tanár aki mellesleg tökéletesen beszél franciául, lerendezte a balhét, és megmondta a francia srácnak, hogy hozza vissza a oszt.társunk táskáját, vagy kihívja a rendőröket, mivel ez a francia fiú közben bedobta állítólag a táskáját a vízbe vagy mi...

Szóval ez a kirándulás, szép volt, jó volt, elég volt!!!!! :D

Visszafelé is próbáltam a vuszon pihizni, nem nagyon sikerült.

Este 8 felé értünk vissza és hát, ki voltunk az fix... :) jóéjszakát...

Ma nincs suli, úgyhogy pihi van!!!!! :D

X-

BB, GCG

A bejegyzés trackback címe:

https://bbia.blog.hu/api/trackback/id/tr311224364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ventoos 2009.07.07. 10:18:33

"Egyszer oda felé úgy mentünk, hogy mi a buszba voltunk, és a busz pedig egy nagy vízalatti vonat szerűségben volt". Őőő... Esetleg te nem a Csalagútra gondolsz (Csatorna-Alagút)(angolul Channel Tunnel)?! Ennyit azért ilik tudni... ;) Ja és nem a vonat volt vízalatti, hanem az alagút! Esetleg olvasd el ezt: hu.wikipedia.org/wiki/Csalag%C3%BAt

És ha már leírod, hogy sokat fotóztál, akkor illene feltölteni, és kitenni a blogra, hogy hol jártál, vagy inkább ne is írd! :) ;)

GuitarCrazyGirl 2009.07.09. 18:48:03

Hát már nem azért, de volt már olyan bejegyzés, amelyik tetszett???? ... nem hinném de mind1..

Azért írtam a Csatorna-Alagútat úgy, ahogy mert bármi hihetetlen, van olyan, aki még olvassa a blogot, és mindenki másképp érti meg a dolgokat, nem vagyunk egyformák.Ha én ennyit írok le, vagy kevesebbet, sose lehet tudni, hogy ki-hogy érti meg jobban.

UI: NEM HISZEM, HOGY KÍVÁNCSI VAGY ARRA, HOGY MILYEN VOLT A CSALAGÚT, AMÚGY MEG NEM IS SZABADOTT BELŰL FOTÓZNI, AMI EGYÉB FOTÓKAT CSINÁLTAM, AZ INKÁBB AZ OSZTÁLYTÁRSAIMRÓL VAN MEG A BARÁTAIMRÓL+FRANCIAORSZÁGRÓL IS, DE NEM OLYAN GYÖNYÖRŰ, HOGY MEGHALNÁTOK, HA NEM TESZEK FEL RÓLA KÉPET, ÚGY GONDOLOM!!

Csak ennyi a válaszom :)

BB, GCG.
  • Sablon: Blog.hu
    Design: Ventoos [E-mail]


  • süti beállítások módosítása